Referencia

A (web)sikeres párkapcsolatokért…

Hatékony, objektív és bizalmas. Tőrincsi Timi párkapcsolati mediátor abban segít az embereknek, hogy boldogabban éljenek, akár a párjukkal együtt, akár külön…

Ahhoz, hogy a mediáció módszerével minél több párkapcsolatot tudjon megmenteni, minél több embernek tudjon segíteni, meg kell találni a módját, hogy elérje a célcsoportot. Ennek első lépése egy websiker weboldal volt.

A segítség az első…

Timi, saját elmondása szerint is egy egyedi, elegáns és nagyon személyes oldalt szeretett volna, a megszokott sablonos bemutatkozó oldalak helyett. A közös munka egy konzultációval indult, hogy az alapoktól minél jobban megismerjük Timi szolgáltatását, átfogó képet kapjuk róla, hogy mivel is foglalkozik, hogyan tud segíteni azoknak, akik hozzá fordulnak. Egy ilyen konzultáció általában 2-3 óra, és a végére összeáll egy komplett terv és termékpiramis, ami alapján elkezdődhet a weboldal kivitelezése.
Azt tapasztaljuk, hogy azok a vállalkozások a legsikeresebbek, melyek mögött valódi, őszinte segítő szándék van. Azok a vállalkozók, akik akkor is ezt a munkát végeznék, ha egyetlen forintot sem kapnának érte, pusztán azért, mert szeretik. És ezt érzik az emberek, a vásárlók, az ügyfelek, érezhető, hogy ilyenkor nem görcsös pénzcsinálásról van szó, hanem valami sokkal többről.
Timi is ilyen. Célja, segíteni és jobbá tenni az emberek életét.

Egy olyan nehéz élethelyzetben, mikor valaki a párkapcsolata jövőjén gondolkozik, elbizonytalanodik, fontos, hogy egy megbízható szakemberre számíthasson. Ezért nagy figyelmet kapott a bizalomépítés, melynek eszköze pl a profi bizalmat sugárzó fotó a bemutatkozásnál és fix oldalsávban az aloldalakon vagy a telefonos elérhetőség feltüntetése.
A főoldalon külön sávban jelenítettük meg azokat az érveket, amik egyértelműek a szolgáltatása, a mediáció mellett szólnak, ezeket előnyként emeltük ki és ikonokkal tettük látványosabbá. Tudtuk, hogy ezek a leggyakrabban használt félelmek vagy kifogások az ügyfelei körében, ezért a félelemkezelés itt kiemelten fontos szerepet kap.

Teszt, személyre szabott kiértékeléssel

Timi nagyon konkrét elképzelésekkel keresett meg minket, pontosan tudta mit akar. A vizuális megjelenésben is azt a fajta személyességet, intimitást és bizalmat erősítjük amit ő képvisel. A sötét háttér megfelelő komolyságúvá emeli, a lilás árnyalatok pedig nőiessé és elegánssá teszik az oldalt, ami tőlünk megszokott marketing szemlélet szerint épül fel.
Az első lépés, az ingyenes segítségnyújtás, a párkapcsolati teszt, melynek eredményét, személyes kiértékelését Timi e-mailben küldi el a kitöltőknek. A kérdéseket úgy állítottuk össze, hogy egyértelműek és könnyen megválaszolhatóak legyenek, Timi mégis rálátást kapjon a párkapcsolat helyzetére és konkrét javaslatokat tudjon tenni.
A teszt kitöltésére több helyen is felhívjuk a látogató figyelmét: ez fogadja a főoldali slider-en, lejjebb görgetve egy kiemelt, hátteres sávban.
A teszt kitöltése (és minden űrlap kitöltése) után egy köszönő oldalra érkezik a látogató, ahol ajánljuk neki a témában írt blogbejegyzéseket vagy más letölthető anyagokat. A cél mindig az, hogy továbbtereljük és értékes tartalommal várjuk.
Timi a teszt mellett több blogbejegyzést is írt már és interjút készített párkapcsolati mediátorokkal, szakértőkkel, melyeket szintén elérhetővé tett az oldalán és bárki letöltheti ezeket. Ez szintén bizalomépítő elem, segítségnyújtás, nem rögtön eladni akarja a saját szolgáltatását, sokkal inkább értéket ad a látogatóinak.

Mit mond az ügyfél?

A weboldal elkészülése után Timi résztvett nálunk egy személyes weboldal használati betanításon is, hogy az új tartalmak feltöltése, képek elhelyezése, szövegek átírása, aktualizálása ne jelentsen gondot neki, így a megszerzett tudás birtokában, egy websiker oldallal és átgondolt stratégiával semmi nem állhat az útjába! Reméljük nagyon sok párnak fog segíteni! 🙂

Ha Neked is szükséged van egy weboldalra, több emberhez szeretnéd eljuttatni a szolgáltatásod vagy terméked, írj nekünk és tervezzük meg együtt a Tiédet is! 😉

Hevesi Szandra
Hevesi Szandra vagyok, marketing szövegíró és tartalommarketing szakértő. Két diplomát szereztem PR és marketing kommunikációból és tulajdonképpen mindig is írással foglalkoztam. Írtam novellát, PR cikket, blogot, hírlevelet, sajtóközleményt, weboldalak és marketing anyagok szövegét. Abban segítek a vállalkozóknak és a Websiker Ügynökség ügyfeleinek, hogy az online felületeiket olyan tartalommal töltsék meg, ami nem csak a márkájukat építi, hanem új érdeklődőket is hoz.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

A weboldalon cookie-kat ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.