Hatékony időbeosztás? Eredményes munkavégzés? Kiegyensúlyozott mindennapok?
Dr. Németh Mariann, az életmód-navigátor és egy Websiker oldal ezekben is segít.
Mariann weboldala már korábban elkészült, most pedig elérkezett az idő, hogy itt is bemutassuk.
A weboldalon túl…
Mariann nem csak weboldalt rendelt tőlünk, hanem egy komplett online profittermelő gépezetet, ezért azóta is tart az együttműködésünk és segítünk neki a terjesztésben is, hogy minél több nőnek tudjon segíteni a hatékony időbeosztásban és életmódváltásban.
Ráadásul több tréningünket is elvégezte, ezért képben van az online marketing alapjaival: megismerkedett a Facebook és a Google Adwords hirdetési rendszerével, az analitikával, a keresőoptimalizálás legfontosabb lépéseivel és a szövegírás rejtelmeivel is. Erről árulkodnak a jobbnál jobb blogbejegyzései is!
Mariann több területen is segít az ügyfeleinek: könyvet írt a legkülönbözőbb táplálkozási irányzatokról, egészséges táplálkozásról, népszerűsíti saját tervezésű különleges határidőnaplóját, a Special Plannert és előkészületben vannak az online tréningjei. A mi feladatunk az volt, hogy mindezt egy letisztult és nőies stílusú weboldalon bemutassuk.
Biztosan a főoldal a “fő oldal”?
Ha több, egymástól eltérő szolgáltatásod vagy terméked van jó eséllyel több termékpiramisra lesz szükséged, és nem elég egyetlen folyamatot kiépítened. Épp ezért nem biztos, hogy a főoldal lesz minden esetben a legfontosabb. Az egyes szolgáltatások aloldala bizonyos esetekben éppúgy funkcionálhat főoldalként, hiszen annak, aki egy hirdetésből célzottan ide érkezik, tulajdonképpen ez lesz a kezdőlap. Tehát tartalmaznia kell minden információt ahhoz, hogy rögtön megértse, miről is van szó, milyen problémát oldunk meg. mire nyújtunk megoldást.
Mariannak így épül fel minden aloldala, a végén pedig űrlapok segítik a kapcsolatfelvételt.
[nggallery id=10]
FOLYAMATos kommunikáció
Fontos szerepet kap az oldalon az e-mail címért letölthető csali anyag, ami a hatékony időbeosztást segítő időtérkép. Ez fogadja a látogatót a főoldali plakátképen, majd az oldal közepén egy külön kiemelt sávban és a láblécben is. Az aloldalakon pedig egy fix jobb oldali oldalsávban található meg, így tulajdonképpen lehetetlen nem észrevenni. 🙂 Szeretjük mindenhol kicsit más szöveggel feltüntetni, így változatosabb és tesztelni tudjuk, hogy melyik felület illetve szöveg bizonyul hatékonyabbnak.
És hogy mitől lesz egy weboldal valóban profitáló? A tartalomtól, annak minőségétől, mennyiségétől, attól, hogy milyen módon szól a célcsoportjához és milyen folyamatokon tereli őket keresztül.
Mariann komolyan veszi mindezt és tudja, hogy az online jelenlét elengedhetetlen az igazán sikeres vállalkozáshoz. Folyamatosan kerülnek fel az újabbnál újabb hasznos tartalmak a blogra, érdemes megnézni, fantasztikus cikkeket ír!
Mit mond az ügyfél?
Köszönjük a kedves véleményt, és várjuk az online tréningeket!
Mindenképp vess egy pillantást az életmód navigátor oldalára ha szeretnéd hatékonyabban beosztani az idődet és kihozni a legtöbbet magadból! Ha pedig egy hasonlóan szép és jól működő oldalra vágysz, írj nekünk egy üzenetet! 😉