Tegyük fel, hogy van egy weboldal, amiből tényleg nem hagytak ki semmi fontosat. Gondos fejlesztői munka eredményeként minden apróságra gondolt a fejlesztőd, ami fontos, hogy jó eredményeket hozzon. Nem volt olcsó, de amikor ránézel, azt mondod:
“Ez az, pont ilyennek képzeltem az új weboldalam”
Bitang jól néz ki, igényes a design, rendben van a szövegírás, tartalom, kiváló a webergonómia, minden a helyén van, könnyű használni. Az aloldalakon jó a keresőre optimalizálás, kulcsszó gazdag a tartalom, és profi elemző rendszer van társítva hozzá.
Ez a legtöbb weboldalra sajnos már nem igaz, de most úgy kezdtem: “tegyük fel…”
Tehát kezeljük úgy, hogy ezekkel már nincs dolgod. Aztán csak vársz… vársz… és a látogatók lézengenek csak, vevő nem születik, vagy csak 1-1, ha személyesen találkozol vevőiddel, legritkább esetben igazolják vissza azt, hogy azért találtak rád, mert láttak az interneten…