Tippek a weboldaladhoz

TOP 3 bizalomépítő eszköz, ami nem hiányozhat a Te weboldaladról sem

Hogyan lesz a weboldal látogatókból vevő és konkrét, akár azonnali vásárlás?
Mitől sikeresebb az egyik vállalkozás az interneten, mint a másik? Hogy érheted el, hogy bízzanak benned úgy is, ha nincs esélyed személyesen meggyőzni őket?
Mindez könnyebb, mint gondolnád. Konkrét tippekért, olvass tovább!

Ügyfél vélemények

Nem tudom Te hogy vagy vele, de én akármit vásárolok a neten, biztos, hogy megnézem a vásárlói véleményeket. Persze, tudom, hogy a marketingben soha nem magunkból kell kiindulni, de az ügyfél vélemények hatékonyságát számos teszt, mérések, videós elemzések és sikeres kampányok igazolják, szóval nem érdemes figyelmen kívül hagynod.
Akár terméked, akár szolgáltatásod van, érdemes beépíteni a mindennapi rutinodba, hogy a vásárlás után kérj véleményt és mindenképp figyelj a következőkre:

  • teljes névvel, településsel és foglalkozással együtt szerepeljen az oldaladon, hogy az érdeklődő jobban tudjon azonosulni vele
  • kérj hozzá fotót is, hogy valóban hiteles legyen a vélemény

Különösen hatékony lehet, ha a területed egy elismert szakértőjét vagy népszerű véleményformálóját tudod megkérni, hogy véleményezze a terméked vagy szolgáltatásod, a közös fotó pedig már csak hab a tortán.

Példaként nézd meg a Profitáló Weboldal, pénzkidobás nélkül című könyvem oldalát ITT!

Garancia

Döntő tényező lehet, főleg az internetes vásárlásoknál. Sokan félnek tőle, mert “mi van, ha sokan visszaélnek vele és visszakérik a pénzt”. Nem fogják. Vállalj be merész garanciát is, amin a konkurencia csak hüledezik és értetlenül áll előtte. Nem baj, mert te pontosan tudod, hogy sokkal többet hoz a konyhára, mint az, ha nagy ritkán egy-egy ember valóban visszakéri a pénzt.
A hagyományos 100%-os elégedettségi garancia mellett, nyugodtan engedd el a fantáziád és találj ki valami igazán egyedit!
Ilyen például a Táblácska széles mosoly garanciája, ráadásul egy mosolymérőt is küldenek a termékük mellé.. 🙂
A többit is érdemes megnézned ITT.

A Don Papa pizzériánál pedig évek óta bevált recept a 100% garancia, vagyis ha nem ízlett, csak jelezd és visszakapod a pénzt. Na ezt egyetlen pizzéria se vállalja be a környéken és ugye mondanom sem kell mekkora előnyt jelent.

Legyen arca a cégnek

Igen, tudom… sokan rosszul vannak csupán a gondolattól is, hogy szerepelniük kell. Lehet, hogy most Te is így vagy ezzel, de a helyzet az (és tudom, hogy most még nem hiszed el), hogy drasztikusan képes megnövelni a bevételed, ha az arcoddal vállalod, amit csinálsz. Ha egy igényes, profi fotóval szerepelsz az oldaladon, sokkal megjegyezhetőbb lesz a márkád, építi a státuszod és klasszisokkal személyesebbé, közvetlenebbé teszi a kommunikációt.
Egész egyszerűen azért, mert az emberek elsősorban emberekhez szeretnek kapcsolódni és nem személytelen Kft-khez és arc nélküli márkákhoz.

+1 igényes megjelenés

Ha a fentiek mind megvannak, van még egy dolog, amire figyelned kell, ha azt akarod, hogy komolyan vegyenek és ez pedig az igényes megjelenés. Fontos, hogy azt a minőséget képviselje a weboldalad is, mint a céged, ezért figyelj a design-ra is! Nem mindegy, hogy milyen színeket, milyen elrendezést és milyen fotókat használsz.
Igen, azt javasoljuk mindig, hogy a tartalomra fókuszálj és amíg az alapvető tartalmi és marketing szempontok nincsenek rendben, addig ne a logo legyen a legégetőbb kérdés… de ideális esetben a két terület, a tartalom és a design kiegészíti, támogatja egymást. Mindkettőre szükséged van ahhoz, hogy a weboldalad beváltsa a hozzá fűzött reményeket.

Nos, Te vásárolnál magadtól a weboldalad alapján?

Csak őszintén.. 😉 Ha úgy érzed, van még mit javítani a bizalomépítő elemeiden, de a kivitelezésben jól jönne egy kis segítség, üzenj nekünk és turbózzuk fel együtt a weboldalad!

Hevesi Szandra
Hevesi Szandra vagyok, marketing szövegíró és tartalommarketing szakértő. Két diplomát szereztem PR és marketing kommunikációból és tulajdonképpen mindig is írással foglalkoztam. Írtam novellát, PR cikket, blogot, hírlevelet, sajtóközleményt, weboldalak és marketing anyagok szövegét. Abban segítek a vállalkozóknak és a Websiker Ügynökség ügyfeleinek, hogy az online felületeiket olyan tartalommal töltsék meg, ami nem csak a márkájukat építi, hanem új érdeklődőket is hoz.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük