websikehealthcheck

Te ki tudnál használni egy online marketingest?

"Amióta Te kezeled a weboldalunkat, teljesen levetted a terhet a vállunkról és mi azzal foglalkozhatunk, amihez igazán értünk" - GokartVác“Amióta Te kezeled a weboldalunkat, teljesen levetted a terhet a vállunkról és mi azzal foglalkozhatunk, amihez igazán értünk” – GokartVác

Biztosan egyetértünk abban, hogy minden haladni akaró vállalkozó elfoglalt. Gondolom Te is!

A weboldal kezelése és a körülötte lévő teendők egy teljes embert is képesek kihasználni és mégis ezzel legtöbbször a tulajdonos kénytelen foglalkozni. Ezzel két probléma szokott lenni:

1. ha egy kisvállalkozás vezetője azzal foglalkozik, hogy weboldalt, facebookot és hasonló egyéb dolgokat tanulgasson és kezeljen, az ritkán térül meg jobban, mintha saját vállalkozása tevékenységi körében ténykedne és lássuk be, ideje sem nagyon van rá. Embereket irányít, döntéseket hoz, tárgyal, ellenőrzi a könyvelést, szervezi a hirdetést, felvesz, elbocsájt, beszállítót keres…  nem kell mondanom, igaz?

2. sokan nem is értenek hozzá igazán, és így még több óra szöszölés van csak az egésszel, mégsem lesz olyan, mint ahogy fejben megálmodta.

Ha viszont van a vezetőnek egy igazi webes bizalmasa, akkor együtt csodákra képesek…

Te is ki tudnál használni egy ilyen bizalmast?

Az én vevőim azt szeretik, hogy küldenek egy fél e-mailt, vagy elhadarja gyorsan az elképzelését telefonon és az megszületik, amíg ő elintézi az árubeszerzést. Utána csak átfutja a laptopon, vagy sokszor csak elolvassa a telefonján és csak bólintani kell, hogy: Oké Richárd, mehet!

"A mérhető eredményeink önmagukért beszélnek. Emelkedő személyes és virtuális látogatottság, egyre nagyobb forgalom és egyre elégedettebb ügyfelek" - Royal Fitness Club“A mérhető eredményeink önmagukért beszélnek. Emelkedő személyes és virtuális látogatottság, egyre nagyobb forgalom és egyre elégedettebb ügyfelek” – Royal Fitness Club

Ha egy nagyobb kampányt tervez, akkor eljön személyesen, elmondja az ötletét és kap azonnal 2-3 lehetséges variációt a megvalósításra, azonnal beárazva, hogy csak ismét választani kelljen!

Te is ki tudnál használni egy ilyen bizalmast?

Online marketingesként könnyedén látjuk el a céged webes feladatait, amelyek neked verejtékes pillanatokat okoznak. Vélhetően szebb dizájnú, profibb szövegű, és mérhető, komplettebb folyamat lesz, mintha magad csináltad volna, vagy valamelyik alkalmazott kínlódna vele mondjuk a vevők kiszolgálása helyett.

Tudod mi mindenben számíthatsz ránk, amikor együtt dolgozunk?

Sajátunkként kezeljük a céged, mert az eredmények ugyanolyan fontosak nekünk, mint neked. Nem alkalmazott marketingesek vagyunk, akik eltöltik a munkanapot, és így is úgy is kapnak fizetést, hanem hétről hétre újra bizonyítunk, mert holnap felállhatsz és mást választasz, ha gyengén “muzsikálunk”!

Csak rajtad múlik, mit használsz tudásunkból:

  • elkészítjük weboldalad, webáruházad, blogod…
  • elintézzük az arculathoz illő névjegyet, plakátot, szórólapot
  • megírjuk a vevőszerző szövegeid a weboldalra, termékekhez, szórólapra, e-mail hírlevélbe vagy blogbejegyzésbe
  • beállítjuk, hogy minden mérhető és kielemezhető legyen
  • elkészítjük kattintás alapú hirdetéseidet Google-on vagy Facebookon
  • kommunikálunk a közösségi csatornákon
  • folyamatokat, automata vevőszerző rendszereket építünk
  • és ha kell, a dolgozóidat is képezzük, betanítjuk, az érékesítést és az online folyamatokat összehangoljuk
  • kereső-optimalizálunk
  • panaszt kezelünk

Gondoltad volna, mi mindenben számíthatsz egy ilyen bizalmasra?

"Nem mondtam még neked, de amióta együtt dolgozunk, megdupláztuk a forgalmunkat" - Don Papa Pizzéria“A halászlés kampányunk fergeteges volt. Az előző évben alig rendeltek, amit pedig Te csináltál nekünk kampányt, azzal 500 adag ment el néhány nap alatt” – Don Papa Pizzéria

Az online marketinges akkor sikeres, ha jóval többet hoz, mint amennyit visz! Ezt tartjuk szem előtt minden munkánknál.

temesvari-richard-weboldal-kivitelezes-huÉrdekel, hogy miben és hogyan tudunk személy szerint neked segíteni, hogy a Te céged is új életre kapjon és belátható időn belül forgalmat növeljen… vagy akár duplázzon?

Az első lépés ehhez, hogy elküldöd adataid és visszahívlak egy időpont egyeztetésre. Üljünk le és beszéljünk kötetlenül egy fél órát – órát, hiszen mindkettőnknek látni kell, hogy megvan-e közös hullám.

Tudjuk, hogy részedről ez egy komoly bizalom, nekünk viszont a Te cégedről, termékedről, szolgáltatásodról mindent ki kell tanulnunk. Bele kell tudni magunkat helyezni abba a helyzetbe, mintha a mi vállalkozásunk lenne!

Ezért ez a beszélgetés semmilyen kötelezettséggel nem jár, nincs rizikó!

Nos? Akkor felhívhatunk?