Mitől teljesít gyengén egy weboldal?

Gondolj csak vissza az első, saját weboldalad megrendelésére.

  • Hogyan készülnek a gyengén teljesítő weboldalak?Mik voltak a szempontok?
  • Volt e kitűzött célja az oldalnak?
  • Te mondtad el a weboldal készítőnek, hogy mit szeretnél látni?
  • Fontos volt a dizájn kialakításnál, hogy neked mi tetszik?
  • Kaptál tanácsot, vagy csak szorgalmasan jegyzetelt?
  • Alapul vettétek más hasonló weboldal kialakítását a megbeszélésnél?

Ezekre a kérdésekre még nem tudhatod, mi a jó válasz! Azt gondolom meg fogsz lepődni, ha számodra is kiderülnek a válaszok. Később vissza is térünk rá. Ez a szemlélet merőben más lesz, mint amit eddig gondoltál…

De mivel ezt olvasod, gondolom lenne mit javítani a weboldaladon. De hol is kezdjük?

A legfontosabb szerintem ilyenkor kivizsgálni az okokat!

Lehet, hogy unalmas… időrablásnak tűnő feladat, de hidd el, amíg nem tudod mi vezetett ide, addig nem tud jobb lenni a következő weboldalad, vagy a meglévő javítása sem.

Találkoztam jó pár vállalkozóval, aki a sokadik weboldalát készíttette és újra és újra csalódott. Kitartónak mondható valaki, amikor 4. weboldal készítőhöz fordul már, és nem adja fel az elsőnél, igaz?

Ők is ilyenek voltak. Viszont volt köztük olyan, aki 4.-re is gyengén teljesítőt csináltatott és ilyenkor hajlamos az ember kimondani a legkönnyebben hibáztatható érvet:

“Az én vevőim nem interneteznek,
ebben az iparágban ez nem működik”

Pedig hidd el, a tömeg ott van, és az ő vevői is interneteznek, csak újra és újra azt hibázzák el, amire nem fordítottak elég figyelmet. Hiába a 4. weboldal akkor…

Lássuk mik a gyengén teljesítő weboldal főbb okai:

– hogy Te ne kövesd el a legnagyobb hibákat –

5. nincs pontos cél, nem készül pontos terv

nincs pontos cél, nem készül pontos tervMost talán azt gondolod, hogy – “ugyan már, annyit beszéltünk róla, meg terveztünk, ne gyere itt nekem célokkal, meg ilyenekkel” – várd ki a végét, kérlek:

A cél általában szinte mindig ez, amikor beszélek valakivel:  többet eladni, csörögjön a kassza… stb. Kinek nem? Ez nyilvánvaló! De nem biztos, hogy ez a weboldal célja!!!

A weboldalnak néha kisebb célt kell kitűzni, könnyebben elérhetőt! Folyamatot kell tervezni hozzá, aminek a weboldal egy középső apró eleme legtöbbször. Ért hozzá a szerinted weboldalkészítő? Nem nagyon, mert nem az ő feladata! Ez egy másik szakma!

nem tájékozódik  megfelelően a tulajdonos4. nem tájékozódik  megfelelően a tulajdonos

Ha Te ezt olvasod, már sokkal többet tettél, mint a weboldalt rendelők többség. De sokan a dizájnerüktől érdeklődnek. Se a megfelelő szakemberhez nem fordulnak, sem eleget nem tanulnak ahhoz, hogy jó döntéseket hozzanak.

3. nem gondolkodik folyamatokban a megrendelő

circlePuzzleHasonlít az 5. ponthoz, de kihangsúlyozom még jobban: a weboldal egy folyamat része és minden elemének rendben kell lenni! Egy webáruház is folyamat, és néha a legjobb webáruházakat is elrontják az utána következő lépéssel, amikor emberekhez kerül a feladat. Nincs vége a folyamatnak a weboldalon!

 

2. nem ismeri a lehetőségeket a vállalkozó

nem ismeri a lehetőségeket a vállalkozóHányféleképpen lehetett volna még megvalósítani azt, amit elsőre megcsináltattál? Biztos, hogy nem az az egyetlen mód, de csak azt mondták el neked! Vagy azt választottad.

Mindkét esetben az 1. pont áldozata vagy – amit mindjárt megírok – és persze a 4. pont hibádzik – azaz tájékozódás volt kevés. Látod, minden mindennel összefügg.

1. feltétel nélkül elhitte a “webesének” amit mondott

elhitte a “webesének” amit mondottItt érnek össze a szálak. A legtöbbjük elmegy egy weboldalkészítőhöz, aki

  • nem ismeri a folyamatokat
  • és kulcsfontosságú eladnia annak aki megkereste őt

Ebből él ugyanis!!! Weboldalakat készít. Olyat, amilyet rendelnek tőle.
Hogy keres-e pénzt majd a tulaj???
Van e jobb lehetőség a megvalósításra???

NEM AZ Ő DOLGA! Nem beszélhet le a saját munkájáról, mert ezért kapja a pénzét!

Tök logikus. nem? De akkor mit lehet tenni?

Ezért alapítottam vállalkozásom, mert ezt látom az egész szakmában: Mindenki, mindenáron elad a vállalkozónak és nincs senki, aki az ő pártját fogná! Aki az ő érdekeit is nézné egy kicsit. Vannak már jobban marketingező webesek, ahol szintén írnak blogot, adnak tanácsot,  van külön ember, aki a vállalkozóval foglalkozik és nem ugyanaz mint a weboldalkészítő, de ott is igaz az 1-es gond: a saját terméküket árulják, amit el kell adni!

Tudom, nem volt rövid amíg ideáig elolvastál mindent, de…

látnod kell mekkora a gond és csak azoknak tudok segíteni, akik érteni akarják a miérteket is! Talán már kicsit jobban látod, hogyan fogj neki egy új projektnek, de menj sorba:

Összeállítottam  neked egy csomagot, amit ha áttanulmányozol, máris sokkal jobban kinyílik a webes világ, miközben garantálom, hogy minden érthető marad, mindent letisztázok benned!

Kérd el Weboldal-kivitelezési útmutató csomagomat, amivel nagyobb gázra kapcsolhatsz végre. Akár új weboldalt csináltatsz, akár a régit szeretnéd gatyába rázni, hasznos túrára indulunk ebben a virtuális világban, hogy pontosan tudd, mit kell tenned!

A Weboldal-kivitelezési útmutató csomagomat tartalma:

10+1 ok, amiért a jó weboldal is sokszor rosszul teljesít10+1 ok, amiért egy jó weboldal is sokszor rosszul teljesít

Tulajdonképpen egy ellenőrző listát kapsz arról, milyen kondiban van az internetes megjelenésed, de mégis több annál. Részletesen megírom azt is neked, mit tehetsz ellene.

Ha mindet kipipálhatod, jöhet a következő lépés!  De semmiképpen ne ugord át ezt az anyagot, mert a legfontosabb miértek lehetnek benne egy weboldal tulajdonos számára!

23 ingyenes látogatottságnövelő feladat, amit a webesed biztosan nem említett

23 ingyenes látogatottságnövelő feladat, amit a webesed biztosan nem említettHacsak néhányat elkezdesz alkalmazni ezekből a fogásokból, biztosan fellendíted a weboldalad látogatottságát… hát még ha az összeset 🙂

Könnyen végrehajtható ingyenes – vagy nagyon kevés pénzből megvalósítható – módszerek, amelyet szakemberek nélkül is meg lehet tenni a nagyobb forgalomért!

Van egy eladód, aki holtidőben csak a pultot támasztja?
Magasabb zsebpénzre vágyik a gyerek?
Csinálnád Te, csak valaki mondja meg, mit kell tenned?

Itt a recept, ami akár mindhárom esetben hasznos lehet!

A Weboldal-kivitelezés komplett folyamata érthetőenA Weboldal-kivitelezés komplett folyamata érthetően

Ebből a listából pedig egyből érthetővé válik, milyen apró részt képvisel a szokásosan megrendelt weboldalkészítés és mit kell még köré tenni, hogy profitáló gépezetté válhasson!

Szerintem ezzel kezd az olvasást, mivel neked már van weboldalad!

 

 

A Weboldal-kivitelezési útmutató csomag kidolgozásához

  • 14 év tapasztalat,
  • több mint 100 weboldal megrendelése,
  • egy tucat fejlesztő, programozó kipróbálása,
  • milliós költségben mérhető tréning, tananyag, könyv
  • és horribilis mennyiségű óraszám kellett!

Ennek ellenére ezt az információt ingyen adom azoknak, akik tényleg veszik a fáradságot, hogy jobb szolgáltatást, jobb internetes megjelenést csináljanak.

Sőt!

A bőséges információt kiegészítem egy bónusszal is, amelyet személyes tanácsadásomhoz használhatsz majd fel, ha tyúklépések helyett inkább gepárd futtában szeretnél haladni.

De az első lépés ez: Kérd a weboldal-kivitelezési útmutató csomagot itt és most!

   10+1 ok, amiért a jó weboldal is sokszor rosszul teljesít  +    A Weboldal-kivitelezés komplett folyamata érthetően  +23 ingyenes látogatottságnövelő feladat, amit a webesed biztosan nem említett

Bónusz + Hibafeltáró – PDF + Weboldal-kivitelezési ellenőrzőlista + 2 hetes intenzív forgalomnövelés levélsorozat – 23 tipp formájában itt:

A spamet én is utálom és tanácsadóként maximálisan elutasítom a kéretlen leveleket, ezért adataid soha nem adom ki másnak és bizalmasan kezelem. Leveleimről az előírásoknak megfelelően bármikor leiratkozhatsz egyetlen gombnyomással!

Adatvédelmi szabályzatom