Tippek a weboldaladhoz

Ebben a részben olyan tippeket írok meg, amelyeket akár azonnal alkalmazhatsz weboldalon a jobb eredmények reményében.

Mi a 3 legfontosabb szempont egy kisvállalkozónak weboldalkészítés esetén?

pár hónap után csalódottan belátja, hogy nem hoz annyi pénzt se, amennyit ráköltött

Talán meg sem fogalmazzák magukban a legtöbben, amikor felkeresnek egy szakembert, hogy mi lesz a legfontosabb szempont egy weboldalkészítés esetén. Vélhetőleg azért nem gondolkoznak rajta, mert eszükbe sem jut összeszedni előtte egy A-Q-ig terjedő listát, amiből kiválasztanának mondjuk 3-at. Hiszen nem ehhez kell érteniük. De én összeraktam nekik és igen érdekes válaszok születtek, én tuti nem erre tippeltem volna…

Mi a 3 legfontosabb szempont egy kisvállalkozónak weboldalkészítéskor? – 2.rész

Weboldalkészítési felmérés

A felmérésre válaszolók nagyon megleptek, bár hozzáteszem, nem volt anonim a felmérés. Lehet, hogy nem teljesen fedi a valóságot minden válasz, de egy iránytűnek jó lesz, hogy beszéljünk róla. Ezért is fontos amúgy, hogy az első oldalon kitöltsd az anonim felmérést. Lehet, hogy második körben más eredmények születnek?

De nézzük meg, mi volt az első körös kutatásom eredménye:

Termékbemutatás videóban – Webgalamb 5.

Két dolgot szeretnék ezzel a termékbemutatós bejegyzéssel mutatni neked:

1. milyen nagyszerűen bemutatható egy új termék egy ötletes, figyelemfelkeltő – és fenntartó – videóval. Talán nem is gondolnád, hogy ezek elkészítése manapság már nem is olyan horribilis nagyságú összegek. Ráadásul remekül működhet egy egyszerűbb, kamerával felvett videó is, ha jó az alapötlet és a tálalása

2. érdemes azért is megnézni, amiről maga a videó szól: Webgalamb 5.
Ha még nem hírlevelezel, nem építesz adatbázist, akkor egy remek szoftvert ajánl neked a bemutató amit temérdek partnerem használ már. Az új szoftvert már tesztelem, hamarosan erről külön írok neked, hogy milyen lett 😉

Addig is ajánlom figyelmedbe a gyártó 4 remek videóját 😉 Klikk tovább…

10+1 ok, amiért a jó weboldal is sokszor rosszul teljesít

10+1 ok, amiért a jó weboldal is sokszor rosszul teljesít

Tegyük fel, hogy van egy weboldal, amiből tényleg nem hagytak ki semmi fontosat. Gondos fejlesztői munka eredményeként minden apróságra gondolt a fejlesztőd, ami fontos, hogy jó eredményeket hozzon. Nem volt olcsó, de amikor ránézel, azt mondod:

“Ez az, pont ilyennek képzeltem az új weboldalam”

Bitang jól néz ki, igényes a design,  rendben van a szövegírás, tartalom, kiváló a webergonómia, minden a helyén van, könnyű használni. Az aloldalakon jó a keresőre optimalizálás, kulcsszó gazdag a tartalom, és profi elemző rendszer van társítva hozzá.

Ez a legtöbb weboldalra sajnos már nem igaz, de most úgy kezdtem: “tegyük fel…”

Tehát kezeljük úgy, hogy ezekkel már nincs dolgod. Aztán csak vársz… vársz… és a látogatók lézengenek csak, vevő nem születik, vagy csak 1-1, ha személyesen találkozol vevőiddel, legritkább esetben igazolják vissza azt, hogy azért találtak rád, mert láttak az interneten…

Vigyázz, mert pont azt veszik el tőled a webesek, ami az egyik legfontosabb…

Kérj korlátlan aloldal létrehozást weboldalkészítés eseténKérj korlátlan aloldal létrehozást weboldalkészítés esetén

Még mindig találkozom olyan weboldalkészítés hirdetésekkel, amitől feláll a hátamon a szőr, kinyílik a bicska a zsebembe és nem értem, hogy adhat el valaki ilyet…

Ha weboldalt készíttetsz, az egyik legfontosabb a szabadság, hogy többféleképpen bemutathasd a terméked, vagy a szolgáltatásod. Néhány webes viszont pont ezt korlátozza.

Miért? Mert a laikus vevő úgy is azt hiszi, hogy ez egy fontos mutatója a weboldalnak. Ha azt hiszi, akkor minél többet kér belőle, annál többet lehet kisajtolni érte… pedig igazából nem lenne horribilis fejlesztés vagy pénz a szabadság megvásárlása.

Kitaláltad már mi ez?