– mondta Viktor és éreztem, hogy ez most komoly. Pedig vért izzadtam vele, hogy eredményes legyen és horribilis órákat öltem bele a cél érdekében, mégsem hozta az elvárásokat… Az eltöltött órák megfizethetetlen mennyiségre szaporodtak, de nem bántam volna, ha végül mégis azt mondhatom: megérte.
Nem így lett és ami a legjobban bántott, hogy Viktor nem csak bennem csalódott, hanem az egész Google rendszerben. Én is elbizonytalanodtam akkor egy pillanatra, mert bizonyítani akartam. Pedig tudtam, hogy nem mindenkinek való az Adwords és néha az is eredmény, ha ez időben kiderül!
Akkor még nem is gondoltam, hogy Viktornak is mutathattam volna egy megtérülőbb hirdetést….
A minap új érdeklődőm érkezett…
…aki online szolgáltatásokat szeretne forgalmazni, de offline akarja hirdetni. Micsodaaaa? “De hát annyira kézenfekvő, hogy interneten hirdess” – mondtam neki.
Beszéltünk az Adwords lehetőségekről is, de elképedtem, amikor elmondta az elméletét arról, miért nem jöhet szóba sem a Google Adwords használata. De aztán leesett! Itt fogtam fel mi a baja a KKV-knek a Google Adwords rendszerrel.
Hazamentem és átnéztem a futó és régebben megállított hirdetéseimet. Rájöttem, hogy végig ott volt előttem egy másik módszer, amivel tényleg kiváló eredményeket mutathatok fel, csak sokkal érthetőbben és kevesebbet költve. A homlokomra csaptam…
“Basszus, a KKV-k nem Google Adwords szakemberek és nem is akarnak azok lenni…”
…legalábbis a legtöbb esetben nem. Sokan elmennek képzésekre, google tréningekre… de ott csak megerősítik bennük, hogy milyen nehéz és érthetetlen számukra a rendszer. Na jó, biztosan vannak páran, akik feldolgozzák és hozzáértésükkel még talán a körmére is néznek egy-egy trehány ügynökségnek… de nekem nem Ők kellenek és nekik nem én kellek!
Ők kifizetik a havi 1-2 órás munkáért az 50-60 ezer forintos kezelési költséget. De az “én vállalkozóim” ezt 101-szer meggondolják, majd végül bedobják az álomhirdetések szemetesvödrébe.
Mindenki nyugodjon meg… van megoldás!
Igenis hasíthatsz ki Te is egy jókora szeletet az internetes hirdetésekből, de…
- nem kell többet fizetned, mint egy eldobós hirdetési újság belső 1/6-os hirdetéséért – Szuperinfós -,
- nem kell kínlódnod azzal, hogy nyomtatásban milyen színnel és mekkora betűvel jelenik meg a hirdetésed
- garantáltan konkrét érdeklődőket terelhetsz a cégedbe
…és cserébe még sokkal sokkal több emberhez is juthatsz el!
Neeem, az előbb nem azt mondtam, hogy a Szuperinfós vagy más újságos hirdetés helyett csináld, csak egy példa volt! Ha az a módszer hozza neked az elvárt eredményeket, a világért abba ne hagyd a benne való hirdetéseket! De tudnod kell, hogy arra is van mód, hogy összekösd ezeket a hirdetéseket és megduplázd a hatékonyságukat, ha már ennyi pénzt kifizetsz érte.
Mit kell tehát tenned?
- Elhatározni, hogy kell még komoly érdeklődő vagy sem.
- Elbeszélgetni arról, hogy neked való vagy sem.
- Megvizsgálni azt, hogy képes-e együtt nagyobb hatékonyságra az új ötletem és a régi hirdetésed, vagy sem.
Az eredmények magukért beszélnek és ha újságos hirdetésre költesz és megéri szerinted, akkor ez még nagyobb durranás lesz. Egy dolgot kérek:
Ne ess abba a csapdába, mint amibe Viktor esett. Ha nem vagy Adwords guru és nem is tervezel az lenni, NE ugorj bele egy Google Adwords hirdetésbe sem, amíg nem hallottad, hogyan tudunk hirdetni eredményesebben, sikeresebben.
Figyelem!
A Google Adwords ügynökségek zöme ezt a módszert nem fogja ajánlani, mert nem erre képzik ki őket, kicsi a havidíja és nincs benne számukra elég potenciál sem! De én nem a Googletől, hanem tőled kapom a fizetésem, ezért most lerántom a leplet, ha tetszik nekik, ha nem!
Jelentkezz a “Google – Egészen Máshogy – Hirdetési Konzultációra” és meglátod, hogy a kisebbeknek is van keresnivalója a neten: